KOTEH-ovo servisno osoblje održava raznovrsne uređaje i sisteme za automatizaciju u industriji, energetici, saobraćaju i građevinarstvu, bilo da ih je isporučio KOTEH ili drugi dobavljači.
Naš tim za održavanje je sastavljen od iskusnih inženjera i tehničara i opremljen za održavanje složenih sistema i postrojenja. Nudimo prediktivno, preventivno i interventno održavanje sa 24-časovnim dežurstvom.
Prediktivno održavanje
Prediktivno održavanje zasniva se na upotrebi tehničkih informacionih sistema (TIS). TIS na temelju podataka o stvarnom stanju uređaja i postrojenja predlaže termine i obim pojedinih servisnih radova.
U poređenju sa preventivnim održavanjem, za koje su karakteristični fiksni rokovi i obimi radova zasnovani na prosečnim vrednostima, takvim se pristupom:
• štedi vreme i materijal pri održavanju ispod prosečno opterećenih komponenata,
• blagovremeno sprečavaju kvarovi natprosečno opterećenih komponenti.
Preventivno održavanje
Ugovor o preventivnom održavanju može obuhvatiti niz delatnosti:
• detaljan pregled hardvera,
• prikupljanje, ažuriranje i arhiviranje tehničke dokumentacije,
• prikupljanje i arhiviranje programa, konfiguracija i parametara,
• izradu popisa rezervnih delova, pregled stanja rezervnih delova na skladištu,
• izradu preporuke za nabavku rezervnih delova zasnovanu na njihovoj jednostavnoj nabavci i važnosti za rad postrojenja,
• pomoć pri nabavljanju rezervnih delova,
• proveru i podešavanje programskih parametara,
• proveru kvalitete komunikacione mreže,
• dodatnu obuku osoblja korisnika za upotrebu i/ili održavanje opreme,
• izradu pisanih servisnih postupaka,
• konsultantske usluge tokom nabavke, montaže i puštanja u rad nove opreme.
Interventno održavanje
Pod interventnim održavanjem podrazumevamo servisne zahvate po pozivu korisnika. U zavisnosti od mesta i vrste postrojenja i vrsti kvara, garantujemo početak zahvata u intervalu od 3 do 48 sati po pozivu. Tačan rok navodi se u ugovoru. Poslovi interventnog održavanja obuhvataju:
• blagovremeni dolazak na mesto kvara,
• analizu kvara,
• pomoć pri nabavci rezervnih delova ako ih korisnik nema na skladištu,
• otklanjanje kvara,
• puštanje uređaja ili postrojenja u rad.
Korisnici održavanja mogu kvar prijaviti i putem naše forme za prijavu kvara.